Zaawansowana komunikacja w telefonicznej obsłudze klienta − nowy kurs

Szkolenie - rozwojowe

Adresaci:

Pracownicy banków spółdzielczych, pracujący z klientem.

Wymagania:

Podstawowa wiedza z zakresu telefonicznej obsługi klienta.

Cel:

  • zbudowanie umiejętności reagowania na krytykę – zarzuty uzasadnione i nieuzasadnione,
  • zbudowanie umiejętności zachowania, gdy klient wywiera presję i jest agresywny,
  • doskonalenie umiejętności interpersonalnych związanych z telefoniczną obsługą w sytuacjach trudnych.

Korzyści:

  • Podniesienie efektywności prowadzonych rozmów.
  • Wypracowanie metod radzenia sobie z krytyką i presją klienta.
  • Zwiększenie skuteczności działań pracowników banku.
  • Wzrost zadowolenia i lojalności klientów.
  • Pozytywna motywacja do pracy.

Metodyka:

Kurs e-learningowy (udźwiękowiony, interaktywny, z przykładami i ćwiczeniami), dostępny na platformie elearningowej BODiE.

Program:

  1. Podstawy profesjonalnej komunikacji z klientem w trudnych sytuacjach.
  2. Reakcja na krytykę – gdy zarzuty klienta są uzasadnione, gdy klient wywiera presję, obraża, krzyczy.
  3. Odmawianie klientowi, przekazywanie niekorzystnej informacji.
  4. Radzenie sobie w sytuacji, gdy klient przedstawia niekonkretne lub niesłuszne zarzuty.

 

*
E-kurs dostępny również w Pakiecie "Bezpieczny bank" pobierz

*
E-kurs dostępny również w "Pakiecie sprzedażowym" rozszerzonym pobierz

  • Cena podstawowa:
  • Cena: 90,00 zł/os.
  • Formularz zgłoszeniowy
  • Warunki techniczne
Dane dotyczące szkolenia

Temat szkolenia: Zaawansowana komunikacja w telefonicznej obsłudze klienta − nowy kurs

Data:

Miejsce szkolenia: dowolne, z dostępem urządzenia do Internetu

Dane zamawiającego

Osoba kontaktowa
Dane uczestników szkolenia

Nadesłane zgłoszenia traktujemy, jako dowód zawarcia umowy, co w konsekwencji będzie nas uprawniało do wystawienia faktury. Przekazane dane osobowe przetwarzane będą przez administratora danych osobowych – Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Sp. z o.o., w celu realizacji umowy. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Polityce Prywatności.

* pola wymagane

Warunkiem poprawnego działania kursu e-learningowego jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej (zaleca się stosowanie przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox), a także podłączonych głośników (ew. słuchawek). W przypadku braku możliwości realizacji szkolenia e-learningowego wraz z domyślnymi ustawieniami przeglądarki należy ustawić w przeglądarce internetowej następujące opcje:

- obsługę JavaScript (w zakładce Narzędzia-> Opcje internetowe),
- wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek (w zakładce Narzędzia) – dotyczy szkoleń BHP.

Podobne szkolenia

Podstawy komunikacji w telefonicznej obsłudze klienta - 90,00 zł
Skuteczne negocjacje biznesowe − nowy kurs e-learningowy - 120,00 zł
powrót do listy szkoleń
This is the header within my first dialog

This is my first paragraph.

Click Here ×
This is the header within my second dialog

This is my second paragraph.

×