Koordynator ppp i ft w świetle ustawy o ppp i ft – obowiązki, zadania, odpowiedzialność

Szkolenie - rozwojowe

Adresaci:

Koordynatorzy i osoby ich zastępujące, prezesi nadzorujący obszar ppp i ft i osoby ich zastępujące.

Wymagania:

Brak wymagań wstępnych.

Cel:

1. Szkolenie zapewni uczestnikom wiedzę konieczną do prawidłowego funkcjonowania systemu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, co uchroni Bank przed dotkliwymi karami administracyjnymi przewidzianymi ustawą.
2. Szkolenie pomoże Koordynatorom w realizacji ich ustawowych obowiązków, uporządkuje je i podpowie co robić, aby nie narazić się przełożonym i kontrolującym.

Metodyka:

Sesja on-line prowadzona za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia.

Program:

1. Podstawa prawna powołania i funkcjonowania koordynatorów.
2. Omówienie obowiązków ustawowych i nie tylko w pracy koordynatora (w temacie oceny ryzyka instytucji obowiązanej, stosowania środków bezpieczeństwa, wysyłania zawiadomień, prowadzenia rejestru, współpracy z GIIF, stosowania szczególnych środków ograniczających, działania ad hoc w obszarze ppp i ft itp.).
3. Działania koordynatora podczas kontroli prowadzonej przez organy nadzorcze.
4. Zagrożenie karami.
5. Zadania dla Koordynatorów wywołane nowelizacją na najbliższy okres.

  • Miejsce szkolenia:
  • Data rozpoczęcia: 12.09.2022 09:30
  • Data zakończenia: 12.09.2022
  • Cena podstawowa:
  • Cena: 95.00 zł/os.
  • Warunki uczestnictwa
  • Formularz zgłoszeniowy

Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach

Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I

W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/

Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa

Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.

Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.

Zasady odpłatności

Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.

***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:

  • e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
  • sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.
Dane dotyczące sesji

Temat sesji: Koordynator ppp i ft w świetle ustawy o ppp i ft – obowiązki, zadania, odpowiedzialność

Data: 12.09.2022

Dane zamawiającego

Nocleg

Obiad

Osoba kontaktowa
Dane uczestników szkolenia
Nocleg

Obiad

Nadesłane zgłoszenia traktujemy, jako dowód zawarcia umowy, co w konsekwencji będzie nas uprawniało do wystawienia faktury. Przekazane dane osobowe przetwarzane będą przez administratora danych osobowych – Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Sp. z o.o., w celu realizacji umowy. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Polityce Prywatności.

* pola wymagane
powrót do listy szkoleń
This is the header within my first dialog

This is my first paragraph.

Click Here ×
This is the header within my second dialog

This is my second paragraph.

×