Szkolenia z tematyki Compliance stanowią odpowiedź na coraz bardziej skomplikowane relacje zachodzące pomiędzy wnętrzem organizacji, a jej interesariuszami. Wchodzenie we wzajemne relacje pomiędzy podmiotami, może w wielu wypadkach powodować konflikty interesów, czy brak zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
Rozbudowana tematyka Compliance zbiera i systematyzuje te zagadnienia, w postaci 11 krótkich szkoleń omawiających w kompletny sposób najważniejsze kwestie.
Szkolenia przeznaczone są dla wszystkich pracowników Banków Spółdzielczych i tworzone na przykładach dedykowanych dla tej grupy. Wśród szkoleń znaleźć można następujące tematy:
1) Podstawowe zagadnienia compliance w biznesie
2) Nieuczciwe praktyki rynkowe
3) Niezamówiona informacja handlowa w powiązaniu ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
4) Regulamin inwestowania przez podmioty powiązane w instrumenty finansowe. Konflikt interesów. Podarunki
5) MIFID w kontekście wymogów informacyjnych przy sprzedaży produktów, ocena odpowiedniości instrumentów dla klienta
6) Klauzule niedozwolone w umowach bankowych
7) Przeciwdziałanie praniu pieniędzy – kwestie ogólne
8) Przeciwdziałanie przestępstwom
9) Etyka w biznesie, kodeks etyczny postępowania
10) Mobbing
11) Dobre praktyki bancassurance
Szczególowy wykaz zagadnień z powyższych tematów można znaleźć w poniższym pliku:
EDUKACYJNE PAKIETY WSPARCIA procesu adaptacji dla nowych pracowników banków spółdzielczych
Proponujemy Państwu Pakiet Wsparcia Procesu Adaptacji dla nowych pracowników Państwa banku, która ma na celu ustrukturyzowanie modelu wdrożenia nowego pracownika oraz wzmocnienie procesu jego adaptacji w nowym środowisku pracy jakim jest Bank Spółdzielczy.
Co uzyskają Państwo poprzez udział w procesie wsparcia adaptacji nowych pracowników Banków Spółdzielczych SGB?
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i aktywnego udziału w szkoleniach.
Usługa E-testy jest produktem oferowanym Bankom Spółdzielczym w ramach działu e-learningu. Polega ona na udostępnieniu bazy testów w postaci elektronicznych E-testów umieszczonych na platformie e-learningowej. Zostały one utworzone przez wykładowców i trenerów BODiE do prowadzonych przez nich szkoleń.
Aby mieć pewność, że spełni ona Państwa oczekiwania, udostępniliśmy nasz produkt w ramach okresu pilotażowego 27 Bankom Spółdzielczym, których 615 pracowników, wykonało ponad 1200 E-testów na platformie. Z zebranych doświadczeń wiemy, że wykorzystanie usługi E-testy pozwoli w lepszy sposób zarówno budować model kompetencyjny pracowników, jak i optymalizować wydatki związane z delegowaniem pracowników na szkolenia. Dodatkowo E-testy mogą stanowić sposób na ocenę wiedzy i umiejętności pracowników po zrealizowanych szkoleniach.
W ramach usługi umożliwiamy również tworzenie indywidualnych E-testów, pozwalających sprawdzić poziom znajomości nowych regulacji wewnętrznych, procedur, regulaminów itp. Baza naszych testów ulega ciągłemu powiększaniu, obecnie posiadamy już 75 E-testów zamieszczonych na platformie.
Od 1 marca 2014 udostępniamy w ofercie szkoleń e-learningowych nowy pakiet. Przeznaczony jest dla osób, które bezpośrednio pracują lub rozpoczną pracę z klientem. W oferowanym nowym pakiecie szkoleń znajdą Państwo trzy szkolenia:
Omówiony wachlarz rachunków bankowych i depozytów terminowych oferowanych przez banki spółdzielcze osobom fizycznym, w tym dla osób małoletnim, oraz firm i osób nie posiadających osobowości prawnej. Zasady otwierania, prowadzenia i zamykania poszczególnych rodzajów rachunków i depozytów. Szkolenie zawiera informację o niezbędnych dokumentach przy zakładaniu konta. Ze szkolenia uczestnik dowie się o czynnościach, które związane są z prowadzeniem rachunków bankowych takich jak udzielanie pełnomocnictwa czy zapis na wypadek śmierci. Poza tym w szkoleniu omówiono czynności z związane z egzekucją rachunku oraz zasady przyjmowania reklamacji.
Szkolenie zawiera informacje na temat wydawanych kart bankowych osobom fizycznym i firmom. Uczestnik dowie się kiedy przy wydaniu karty jest niezbędny rachunek bankowy. Dowie się o zasadach rozliczania transakcji kartą w kraju i za granicą. Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił rozpoznawać rodzaje kart bankomatowych. Wskazać, które karty przeznaczone są dla osób fizycznych, a które dla osób prawnych.
Ostatnie szkolenie w pakiecie zawiera informację w jaki sposób pracownik banku powinien przekazać informację na temat rachunków i kart klientowi. Szkolenie zawiera wiele ćwiczeń i gotowych rozwiązań jakie uczestnik szkolenia może wykorzystać w swojej codziennej pracy.
Adresaci
Szkolenia przeznaczone dla osób, które pracują bezpośrednio z klientem i chcą pozyskać lub uzupełnić wiedzę na temat funkcjonujących w bankach spółdzielczych kart i rachunków bankowych oraz metod ich sprzedaży.
Metodyka
Szkolenia prowadzone są w postaci multimedialnej treści szkolenia e-learningowego umieszczonej na platformie e-learningowej. Szkolenie w angażujący uczestnika sposób przekazuje treść merytoryczną szkolenia, a umieszczony na końcu test pozwala na sprawdzenie poziomu przyswojonej wiedzy.
Cena pakietu szkoleń 180,00 zł + VAT
Poszczególnych szkoleń 70,00 zł + VAT
Adresaci
Kursy przeznaczone dla osób, które chcą nauczyć się języka lub poszerzyć znajomość o kolejne poziomy. Z kursów mogą korzystać wszyscy pracownicy banków, rodziny pracowników oraz klienci banków. W ofercie mamy kursy na wszystkich poziomach. Dla osób niezdecydowanych co do wyboru poziomu proponujemy test, który pomoże wybrać odpowiedni poziom.
Wymagania wstępne dla uczestników
Umiejętność korzystania z przeglądarki internetowej. Zalecana przeglądarka:
Cel kursu
Celem kursu jest umiejętność posługiwania się językiem angielskim lub niemieckim na wybranym przez uczestnika poziomie.
Korzyści z uczestnictwa w kursie
Metodyka
Kursy prowadzone są w postaci multimedialnej treści kursu e-learningowego umieszczonego na platformie e-learningowej. Kurs w angażujący uczestnika sposób przekazuje treść merytoryczną kursu, a umieszczony na końcu test pozwala na sprawdzenie poziomu przyswojonej wiedzy. Oprócz dostępu do platformy otrzymują Państwo również aplikacje na urządzenia mobilne – tablet lub smartfon.
Program
Oferujemy Państwu wszystkie poziomy nauczania. Program kursów jest zgodny z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (tj. poziomy A, B, C).
Informacje organizacyjne i cena za kurs
Aby uczestniczyć w kursie, niezbędne jest przekazanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego. Na tej podstawie przyznawany jest indywidualny login i hasło.
Uczestnik wybierając kurs, określa poziom kursu.
Szkolenia przygotowane we współpracy z:
Nazwa kursu | Założenia Organizacyjne | Cena kursu netto |
Język Angielski NO Problem! Indywidualne konwersacje z lektorem |
Do wykorzystania pakiet 30 godzin lekcyjnych, jedna lekcja tygodniowo – ustalana indywidualnie | 1.380,00 zł/ os. |
Język Angielski NO Problem! Konwersacje z lektorem w grupie 3- lub 4-osobowej | Do wykorzystania pakiet 30 godzin lekcyjnych, jedna lekcja tygodniowo – ustalana dla grupy |
741,00 zł/ os. (przy grupie 3-osobowej) 556,00 zł/ os. (przy grupie 4-osobowej) |
Język Angielski NO Problem! Samodzielna nauka on-line (bez konwersacji i opieki merytorycznej lektora) |
12 miesięcy, dostęp/ 7dni w tygodniu |
73,00 zł/ os. |
Język Niemiecki Kein Problem! Indywidualne konwersacje z lektorem |
Do wykorzystania pakiet 30 godzin lekcyjnych, jedna lekcja tygodniowo – ustalana indywidualnie | 1.380,00 zł/ os. |
Język Niemiecki Kein Problem! Konwersacje z lektorem w grupie 3- lub 4-osobowej |
Do wykorzystania pakiet 30 godzin lekcyjnych, jedna lekcja tygodniowo – ustalana dla grupy |
741,00 zł/ os. (przy grupie 3- osobowej) 556,00 zł/ os. (przy grupie 4-osobowej) |
Język Niemiecki Kein Problem! Samodzielna nauka on-line (bez konwersacji i opieki merytorycznej lektora) |
12 miesięcy, dostęp/ 7dni w tygodniu |
73,00 zł/ os. |
This is my second paragraph.
×