Social media w banku spółdzielczym. Jak prowadzić komunikację

Social media w banku spółdzielczym. Jak prowadzić komunikację

  • Rok wydania: 2020
  • Stron: 28
  • Oprawa:miękka
  • ISBN: 978-83-948517-9-8
  • Cena: 16,50 zł netto PLN
Opis:

Jest to publikacja przede wszystkim dla osób, które w swoich bankach spółdzielczych odpowiadają za kształtowanie działań marketingowych. Jednak nie tylko. Informacje tutaj zawarte przydadzą się również osobom zajmującym stanowiska wyższego stopnia. Wszystko po to, aby przy potencjalnych rozmowach z firmami zewnętrznymi wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas kształtowania strategii obecności w Internecie.

W tej publikacji wszystko usystematyzujemy. Przedstawię podstawowe dane, które potwierdzą konieczność zainwestowania w reklamę w social media. Pokażę również, jak krok po kroku rozpocząć promocję banku spółdzielczego na Facebooku. Nie zabraknie także wzmianki na temat innych platform społecznościowych, z których w dalszej perspektywie warto skorzystać.

Więcej o autorze: www.grzegorzmarciniak.pl

Informacje dodatkowe:

Koszt wysyłki książki opłaca zamawiający.
Do publikacji drukowanych lub elektronicznych doliczony zostanie podatek VAT w wysokości 5%.

Publikacja dostępna jest również jako ebook (PDF) w cenie 26 zł netto.

DRUK:

Osoby fizyczne: Na wskazany w zamówieniu mail przesyłamy pro formę z 2-dniowym terminem realizacji. Przesyłka zostanie nadana po przesłaniu potwierdzenia zapłaty.

Koszty przesyłek 
– dostawca Poczta polska:
1–8 egz., gab M, 5 zł netto
9–11 egz., gab. L, 7 zł netto
Przesyłki nadajemy w środy o godz. 13.00.

– dostawca DHL:
1–7 egz., jako koperta do 1 kg, 17 zł netto
pow. 8 egz., paczka 1–2 kg, 18 zł netto
Przesyłki możemy nadać codziennie.

powrót do listy produktów
This is the header within my first dialog

This is my first paragraph.

Click Here ×
This is the header within my second dialog

This is my second paragraph.

×