Praktyczne aspekty biznesu dla bankowców i finansistów

Szkolenie - rozwojowe

Adresaci:

szkolenie przeznaczone dla pracowników banków i firm leasingowych współpracujących z przedsiębiorstwami i podejmujących decyzje w tym obszarze.

Wymagania:

Szkolenie jest dostępne dla wszystkich i nie wymaga spełnienia warunków wstępnych.

Cel:

szkolenie ma w założeniu uzupełnić lukę wiedzy wynikającą z braku praktycznego doświadczenia bankowców / pracowników leasingu i ubezpieczeń w  biznesie.
Szkolenie ma też na celu wskazanie punktu widzenia, motywów i priorytetów przedsiębiorców (firm). Poszczególne aspekty działalności biznesowej omawiane są przez wieloletnich praktyków biznesu, którzy mają równocześnie wieloletnie doświadczenia w pracy w bankach. Szkolenie ma wesprzeć proces decyzyjny instytucji finansowych i służyć ograniczeniu ich ryzyka.

Metodyka:

Przystępny wykład prawnika, wieloletniego praktyka biznesu oparty na analizie konkretnych stanów faktycznych. Poziom szkolenia, w zależności od poziomu grupy, może mieć charakter od podstawowego do zaawansowanego.

Program:

1. Wielopłaszczyznowy przegląd struktur biznesowych dostępnych na gruncie przepisów prawa i przesłanki ich wyboru przez przedsiębiorców (w tym omówienie praktycznych aspektów działania spółek komandytowych i komandytowo-akcyjnych)
2. Profil podatkowy poszczególnych struktur biznesowych i dostępne mechanizmy optymalizacji podatkowej na gruncie przepisów podatkowych (kryteria wyboru przez biznes)
3. Profil prawny struktur biznesowych - odpowiedzialność za zobowiązania w biznesie firm, zarządów, prokurentów, pełnomocników. Praktyczne aspekty dochodzenia roszczeń w biznesie
4. Profil księgowy – sprawozdawczość podatkowa i bilansowa (kryteria wyboru przez biznes)
5. Cele działalności biznesowej – ujęcie ekonomiczne, rachunkowe, podatkowe i cashowe (dlaczego firmy mają odmienne priorytety niż oczekiwaliby od nich finansiści)
6. Priorytety w działalności biznesowej:
a) subiektywne i obiektywne spojrzenie na interes firmy
b) które zobowiązania biznes spłaca w pierwszej kolejności i dlaczego nie są to kredyty / leasingi
c) czego boją się ludzie biznesu i jak w praktyce zabezpieczają swoje interesy ekonomiczne i prawne
7. Biurokratyczne otoczenie biznesu:
a) koncesjonowanie aktywności gospodarczej (licencje, zezwolenia, zgody – prawdy i mity)
b) dlaczego przedsiębiorcy narzekają na deregulację
c) czy mamy do czynienia z urzędniczą omnipotencją i czy fiskus jest rzeczywistym zagrożeniem dla biznesu
8. Prawne otoczenie biznesu:
a) ewolucja prawa gospodarczego i kluczowe kierunki dalszych zmian
b) najnowsze zmiany przepisów – m.in. sprawozdawczość mikro (plusy i minusy)
c) propozycje zmian legislacyjnych, które w najbliższym czasie mogą istotnie zmienić oblicze polskiego biznesu
9. Błędy polityki gospodarczej, ich wpływ na kondycje polskich firm i ryzyko biznesowe:
a) system bezzwrotnych dotacji (środki unijne - dobrodziejstwo czy pułapka)
b) ulgi, preferencje, dopłaty – czy to jeszcze wolny rynek i równość wobec prawa
c) dlaczego znikają ostatnie enklawy swobody podatkowej (przyszłość wehikułów podatkowych i mechanizmów optymalizacji podatkowej)
10. Najczęstsze błędy popełniane w biznesie, skutkujące zwiększeniem ryzyka transakcji kapitałowych z instytucjami finansowymi - czyli czego przedsiębiorcy mogliby nauczyć się od finansistów
11. Ryzyko działalności biznesowej a ryzyko instytucji finansowych - dlaczego spojrzenie na ryzyko nie może być zbieżne
12. Jak rozmawiać z przedsiębiorcami, aby ich zrozumieć i zostać zrozumianym
13. Jak polityka produktowa i procedury mogą przybliżyć do siebie świat finansów i biznesu w celu obopólnego ograniczenia ryzyka, czyli o kondycji marketingu bankowego w Polsce
  • Miejsce szkolenia: Warszawa
  • Data rozpoczęcia: 21.09.2017
  • Data zakończenia: 21.09.2017
  • Cena podstawowa:
  • Cena: 980 zł/os.
  • Warunki uczestnictwa
  • Formularz zgłoszeniowy

Warunki uczestnictwa dla banków spółdzielczych w kursach/szkoleniach 
BODiE Placówka Kształcenia Ustawicznego/BODiE Sp. z o.o.

 

Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa,
odwołanie kursu/szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa

Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie formularza zgłoszeniowego, wypełnionego i podpisanego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem lub pocztą do odpowiedniego oddziału BODiE. Formularz zgłoszeniowy zamieszczony jest na końcu katalogu, a także na stronie internetowej: www.bodie.pl.

Realizacja zaplanowanego kursu/szkolenia potwierdzana jest mailowo od 5 do 2 dni przed terminem kursu/szkolenia. W przypadku odwołania kursu/szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi Bankami e-mailowo (na podany w zgłoszeniu adres e-mail).

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub poczta) najpóźniej na 5 dni roboczych przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za szkolenie.

Zasady odpłatności

Odpłatność za kurs/szkolenie obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, poczęstunek w przerwach (kawa, herbata, ciastka), obiad, wydanie w dniu szkolenia zaświadczenia o ukończeniu kursu/szkolenia, rabat z tytułu korzystania z e-faktury, opiekę organizatora.

W przypadku nieodebrania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w dniu szkolenia, zostanie ono wysłane pocztą za dodatkową opłatą 15,00 zł netto za 1 zaświadczenie.

W przypadku kursu/szkolenia 2- lub 3-dniowego istnieje możliwość zarezerwowania noclegu za dodatkową opłatą. Opłata obejmuje: nocleg, kolację i śniadanie.

Płatność za kurs/szkolenie następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu kursu/szkolenia przez BODiE. Bank zobowiązuje się do przekazania nazwiska osoby uczestniczącej w kursie/szkoleniu wraz z informacją o ewentualnej rezerwacji noclegu nie później niż dwa dni przed terminem kursu/szkolenia.

Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu, który znajduje się na końcu oferty oraz na stronie www.bodie.pl. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za szkolenie powiększana jest o kwotę 15,00 zł netto.

Reklamacje

Procedura składania reklamacji oraz Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się na stronie internetowej BODiE w zakładce do pobrania: www.bodie.pl/do-pobrania

 

Polityka ochrony danych osobowych

Informacje związane z ochroną danych osobowych znajdują się na stronie internetowej BODiE w zakładce do pobrania: www.bodie.pl/do-pobrania

Dane dotyczące szkolenia

Temat szkolenia: Praktyczne aspekty biznesu dla bankowców i finansistów

Data: 21.09.2017

Miejsce szkolenia: Warszawa

Dane zamawiającego

Nocleg

Obiad

Osoba kontaktowa
Dane uczestników szkolenia
Nocleg

Obiad

Nadesłane zgłoszenia traktujemy, jako dowód zawarcia umowy, co w konsekwencji będzie nas uprawniało do wystawienia faktury. Przekazane dane osobowe przetwarzane będą przez administratora danych osobowych – Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Sp. z o.o., w celu realizacji umowy. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Polityce Prywatności.

* pola wymagane
powrót do listy szkoleń
This is the header within my first dialog

This is my first paragraph.

Click Here ×
This is the header within my second dialog

This is my second paragraph.

×