Online
DZIAłALNOść KREDYTOWA

Zarządzanie nieregularnymi kredytami na finansowanie projektów nieruchomościowych w bankach spółdzielczych. NOWOŚĆ!

Zapisz się
Pobierz PDF
Koordynator szkolenia
Data rozpoczęcia: 21.01.2025 08:00
Data zakończenia: 21.01.2025 15:30
Cena: 450.00 netto zł/os.

Adresaci

Jednodniowe szkolenie adresowane do pracowników banków zajmujących się udzielaniem i monitoringiem kredytów, zarządzaniem ryzykiem kredytowym, windykacją oraz restrukturyzacją. Szkolenie może być także przydatne dla pracowników banków zajmujących się audytem wewnętrznym.

Cel

Szkolenie prezentuje w sposób przekrojowy najważniejsze kwestie związane z zarządzaniem nieregularnymi kredytami na finansowanie projektów nieruchomościowych w tym kredytów na nieruchomości komercyjne (biura, galerie handlowe) oraz kredytów na finansowanie projektów realizowanych przez deweloperów mieszkaniowych. Podczas zdefiniowane zostanie pojęcia należności nieregularnej na gruncie obecnych i przyszłych regulacji bankowych odnośzyahc szkolenia przedyskutowane będą konkretne działania jakie są możliwe ze strony banków w ramach restrukturyzacji bilateralnej i restrukturyzacji wynikającej z prawa restrukturyzacyjnego oraz miękkiej i twardej (sądowej) windykacji. Omówione zostaną także podatkowe aspekty zarządzania należnościami nieregularnymi.

Metodyka

Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu. Szkolenie będzie interaktywne (jest możliwość zadawania pytań w toku wykładu)

Program

1 Pojęcie nieruchomości komercyjnych i typy projektów realizowanych przez deweloperów mieszkaniowych.
2 Prawidłowa struktura finansowania nieruchomości komercyjnych oraz projektów deweloperskich.
3 Pojęcie wierzytelności trudnej w polskich regulacjach dot. banków.
4 Przyczyny problemów kredytobiorców w obszarze nieruchomości komercyjnych i wśród deweloperów. Sytuacja na polskim rynku nieruchomości
5 Pojęcie miękkiej windykacji i jej zastosowanie wobec kredytobiorców w obszarze nieruchomości komercyjnych i wśród deweloperów.
6 Konstrukcja bilateralnej restrukturyzacji i jej zastosowanie wobec kredytobiorców w obszarze nieruchomości komercyjnych i wśród deweloperów.
7 Postępowania restrukturyzacyjne według prawa restrukturyzacyjnego w stosunku do kredytobiorców działających w obszarze nieruchomości komercyjnych i wśród deweloperów.
8 Rozwiązania restrukturyzacyjne w ramach prawa upadłościowego – układ w upadłości oraz przygotowana likwidacja (pre-pack).
9 Plan restrukturyzacji kredytobiorców działających w obszarze nieruchomości komercyjnych oraz deweloperów mieszkaniowych. Wybrane działania restrukturyzacyjne i ich skutki w prognozach finansowych.
10 Standardowe i niestandardowe działania banku wspierające restrukturyzację
11 Wybrane aspekty finansowego wspierania restrukturyzacji. Bankowe i pozabankowe źródła finansowania restrukturyzacji.

12 Windykacja wierzytelności z tytułu kredytów na finansowanie nieruchomości komercyjnych i deweloperskich.

13. Podatkowe aspekty działań banku w obszarze wierzytelności trudnych z tytułu kredytów na nieruchomości komercyjne i dla deweloperów mieszkaniowych.

Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach

Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I

W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/

Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa

Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.

Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.

Zasady odpłatności

Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.

***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:

  • e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
  • sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.
Zapisz się na szkolenie
Dane zamawiającego

    Osoba kontaktowa
    Dane uczestników szkolenia