Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych i derekrutacja NOWOŚĆ
Adresaci
Dla kadry menedżerskiej na stanowiskach sprzedażowych oraz administracyjnych.
Wymagania
Możliwość korzystania z kamerki internetowej oraz mikrofonu jest warunkiem koniecznym, obligatoryjnym, aby skorzystać z zajęć w kontekście ćwiczeń na forum głównym oraz w pokojach wirtualnych.
Brak wymagań merytorycznych.
Cel
Celem warsztatów jest rozwinięcie kompetencji Uczestników w zakresie prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, badania potencjału Kandydatów oraz podejmowania decyzji o wyborze osób. Omówienie i wdrożenie dobrych praktyk wykorzystujących etapowość procesu rekrutacji. Wdrożenie pytań weryfikacyjnych dotyczących postawy, umiejętności i motywacji Kandydatów. Przekazanie wskazówek dotyczących kluczowych elementów rozmów derekrutacyjnych.
Metodyka
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 4x 1,5h.
Program
1. Źródła Kandydatów
2. Przygotowanie się do spotkania
3. Proces rekrutacji z podziałem na etapy
a. Kontraktowanie, prezentacja menedżera i firmy, weryfikacja CV oraz potencjału pracownika, aspiracje finansowe i zawodowe Kandydata, wstępne omówienie oferty pracy
b. Omówienie zadania rekrutacyjnego, szczegółowe omówienie warunków zatrudnienia, badanie źródeł motywacji, wzajemny kontrakt na zasady współpracy
4. Modele spotkań rekrutacyjnych I oraz II
5. Pytania do poszczególnych etapów spotkań:
a. Weryfikacja CV
b. Weryfikacja umiejętności i postawy wobec pracy
c. Badanie źródeł motywacji
6. Jakie zadania zlecać pomiędzy spotkaniami i jak to robić?
7. Określanie aspiracji finansowych
8. Kontraktowanie zasad współpracy.
9. W jaki sposób poprowadzić rozmowę derekrutacyjną, aby zadbać o komfort psychiczny Pracownika i utrzymanie dobrej relacji z Bankiem?
Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.
Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
- e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
- sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.