Profesjonalne negocjacje w banku NOWOŚĆ
Adresaci
Doradcy Klienta Indywidualnego oraz Biznesowego, Negocjatorzy oraz Analitycy Biznesowi Klienta.
Wymagania
Określenie swoich największych wyzwań w toku negocjacji z Klientem. Prezentacja podczas części inauguracyjnej.
Cel
Uczestnicy pozyskają szeroki zakres wiedzy o tym, jak prowadzić negocjacje biznesowe, wykorzystując dostępne narzędzia oraz metody. Poznają różne techniki negocjacyjne, bazujące na wypracowywaniu stanowisk oraz określaniu interesów obu stron. Nauczą się łączyć ze sobą kwestie negocjacyjne, aby wypracowywać rozwiązania typu win-win. Poznają często stosowane przez Klientów techniki manipulacji i dowiedzą się, w jaki sposób wtedy im przeciwdziałać. Dowiedzą się, w jaki sposób dokonywać ustępstw warunkowych, aby zyskać na tym, co dla nich ważne.
Korzyści
Metodyka
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 3 x 90 min.
Harmonogram szkolenia:
08:30 → 09:00
Powitalna integracja.
09:00 – 10:30
Moduł zajęć teoretyczno-praktycznych: Podstawowe pojęcia, 4 etapy procesu negocjacji. 2 gry negocjacyjne
przerwa 15-minutowa
10:45 – 12:15
Moduł zajęć praktycznych: Harvardzka koncepcja negocjacji. Wymiana informacji w trakcie pertraktacji.
przerwa 15-minutowa
12:30 – 13:45
Moduł zajęć praktycznych: 5 strategii negocjacyjnych w modelu Thomasa-Kilmanna. Wypracowanie strategii ustępstw. Taktyki manipulacyjne i obrona przed nimi.
13:45 – 14:00
Zakończenie i podsumowanie szkolenia, stworzenie przez Uczestników indywidualnych Action Planów, odpowiedzi na pytania Uczestników, przesłanie linka do ankiety poszkoleniowej.
Program
1. Podstawowe zagadnienia procesu negocjacji: ZOPA, BATNA, stanowiska i interesy, przestrzeń negocjacyjna. Gry negocjacyjne: ‘ski-pass’ oraz ‘fundacje’.
2. 4 kluczowe etapy procesu negocjacji – od przygotowania po zamknięcie i zapewnienie zaangażowania.
3. Otwarte karty czy trzymaj karty przy orderach? – wymiana informacji w procesie pertraktacji.
4. Harvardzka koncepcja negocjacji – maksymalizacja potencjalnych korzyści.
5. 5 strategii negocjacyjnych. Teoria konfliktu Thomasa – Kilmanna. Gra negocjacyjna nakierowana na wspólne wypracowanie dodatkowych wartości.
6. Ocena sytuacji i wypracowanie strategii ustępstw.
7. Najczęściej spotykane taktyki manipulacyjne i obrona przed nimi.
8. Podsumowanie warsztatów metodą: Start – Stop – Continue
Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.
Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
- e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
- sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.