Profesjonalna rozmowa telefoniczna i komunikacja mailowa doradcy w banku NOWOŚĆ
Adresaci
Doradcy Klienta Indywidualnego oraz Biznesowego, menedżerowie zespołów zaangażowani w pracę z Klientem lub rozwój kompetencji Doradców.
Wymagania
Przygotowanie treści 3 maili (zanonimizowanych), które w ostatnim kwartale stanowiły największe wyzwanie dla Doradcy na etapie tworzenia / odpisywania.
Cel
Uczestnicy rozwiną umiejętność prowadzenia rozmów z Klientami z naciskiem na: pozytywne pierwsze wrażenie oraz budowanie relacji i atmosfery sprzyjającej rozmowie. Uczestnicy wdrożą dobre praktyki profesjonalnej komunikacji telefonicznej oraz rozwiną umiejętność angażowania Klienta w dialog.
W drugiej części warsztatów Uczestnicy poznają zasady mailowego savoir-vivre w komunikacji z Klientem indywidualnym oraz biznesowym. Nauczą się, jak profesjonalnie pisać konkretne, rzeczowe i treściwe maile do Klientów, wzmacniając wizerunek swój ora Banku.
Korzyści
Metodyka
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 3 x 90min.
Harmonogram szkolenia:
08:30 → 09:00
Powitalna integracja.
09:00 – 10:30
Moduł zajęć teoretyczno-praktycznych: Komunikacja werbalna-niewerbalna w rozmowie telefonicznej oraz budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia.
przerwa 15-minutowa
10:45 – 12:15
Moduł zajęć praktycznych: Prowadzenie efektywnego dialogu z Klientem, angażowanie i pozyskiwanie potrzebnych informacji sprzedażowych.
przerwa 15-minutowa
12:30 – 13:45
Moduł zajęć praktycznych: Biznesowy savoir-vivre komunikacji mailowej, analiza przypadków.
13:45 – 14:00
Zakończenie i podsumowanie szkolenia, stworzenie przez Uczestników indywidualnych Action Planów, odpowiedzi na pytania Uczestników, przesłanie linka do ankiety poszkoleniowej.
Program
1. Kluczowe elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej w rozmowie telefonicznej podczas odbierania i wykonywania połączeń. W jaki sposób zadbać o spójną komunikację telefoniczną?
2. Które elementy wzmacniają pozytywne pierwsze wrażenie i budują dobrą atmosferę rozmowy?
3. W jaki sposób dopasować się do stylu i temperamentu Klienta?
4. Tips&Tricks w rozmowach telefonicznych – dobre praktyki oraz lista zachowań wykluczonych.
5. W jaki sposób angażować Klienta w dialog?
6. Jak pozyskiwać ważne informacje od Klienta, aby ułatwić sobie zamknięcie sprzedaży?
7. Reguła pierwszeństwa i reguła świeżości – jak je wykorzystać w rozmowie telefonicznej?
8. Biznesowy savoir-vivre w komunikacji mailowej
9. Analiza przypadków na bazie pre-work od Uczestników, wzajemny feedback.
10. Podsumowanie warsztatów metodą: Start – Stop – Continue
Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach
Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I
W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/
Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.
Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.
***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:
- e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
- sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.