Online
DZIAłALNOść KREDYTOWA

Gwarancja de minimis i Investmax jako powszechne i komplementarne produkty gwarancyjne dla przedsiębiorców. NOWOŚĆ!

Zapisz się
Koordynator szkolenia
Data rozpoczęcia: 14.10.2024 10:00
Data zakończenia: 14.10.2024 15:00
Cena: 299.00 netto zł/os.

Adresaci

Szkolenie skierowane jest do doradców kredytowych, analityków i menedżerów produktów bankowych, którzy chcieliby poznać zasady funkcjonowania powszechnych instrumentów gwarancyjnych i wykorzystywać zdobytą wiedzę w praktyce w celu rozwoju lub rozszerzenia oferty produktowej o preferencyjne rozwiązania kredytowe dla podmiotów z sektora MŚP.

Wymagania

Zakładamy, że uczestnicy znają z praktyki zasady funkcjonowania banku i mają podstawową wiedzę na temat głównych procesów, w tym dotyczących wdrażania i sprzedaży produktów bankowych, a także podstawowych regulacji i wymagań prawnych stawianych bankom spółdzielczym przez ustawodawcę i KNF.

Cel

Celem szkolenia jest przygotowanie banków kredytujących do działań ukierunkowanych na rozwój oferty produktowej w oparciu o gwarancję de minimis oraz komplementarny instrument wsparcia firm z sektora MŚP w postaci gwarancji Investmax z regwarancją EFI. Produkty gwarancyjne oferowane przez BGK mają powszechne zastosowanie i mobilizują kapitał dłużny w sektorze bankowym oraz dzięki pomocowych parametrom zabezpieczenia spłaty kredytu ułatwiają przedsiębiorcom dostęp do finansowania dłużnego na szeroką skalę.

Metodyka

Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia. Czas trwania 3 części po 1,5 godziny (10:00-15:00)

Program

1. Oferta gwarancji BGK – wprowadzenie
2. Proces udzielania i funkcjonowania gwarancji w trybie portfelowym
3. Warunki gwarancji de minimis
4. Forma pomocy (gwarancja jako pomoc de minimis)
5. Realizacja zobowiązań
6. Warunki gwarancji Investmax z regwarancją EFI
7. Forma pomocy (gwarancja jako pomoc GBER)
8. Dokumenty i materiały uzupełniające
9. Porównanie produktów
10. Pytania i odpowiedzi

Warunki uczestnictwa w sesjach on-line, e-szkoleniach

Uczestnictwo w sesji on-line, e-szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub urządzenia mobilnego wraz z połączeniem internetowym, a także posiadania słuchawek bądź głośników podłączonych do komputera, które umożliwiają odbiór dźwięku. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Film instruktażowy jak przygotować stanowisko do odbioru sesji on-line: https://youtu.be/ieBEfXPAB5I

W celu upewnienia się czy wszystkie komponenty (połączenie internetowe, wtyczki) działają po-prawnie zalecamy przeprowadzenie testu połączenia. Test dostępny jest https://transmisjeonline.pl/tester/

Zgłoszenie i potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie sesji on-line, e-szkolenia, rezygnacja z uczestnictwa

Zgłoszenia przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego podpisanego przez osobę upoważnioną, przesłanego e-mailem, przez stronę WWW lub pocztą.

Realizacja zaplanowanej sesji on-line, e-szkolenia potwierdzana jest mailowo 1–2 dni przed terminem. W przypadku konieczności odwołania sesji on-line, e-szkolenia, BODiE kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo, na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej (e-mail lub pocztą) najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia BODiE do wystawienia faktury na kwotę umożliwiającą pokrycie poniesionych kosztów w wysokości 50% odpłatności. Brak pisemnej rezygnacji uprawnia BODiE do wystawienia faktury w wysokości 100% odpłatności za sesję on-line, e-szkolenie.

Zasady odpłatności

Płatność za sesję on-line następuje na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu sesji on-line, e-szkolenia przez BODiE. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej, na adres e-mail podany w oświadczeniu dot. akceptacji e-faktury. W przypadku nie korzystania z e-faktury odpłatność za wydruk i wysyłkę papierową faktury wynosi 15,00 zł netto i doliczana jest do faktury za sesję on-line, e-szkolenie.

***
Informujemy, że ceny podane na naszej stronie www.bodie.pl dotyczą banków spółdzielczych i zrzeszających. Ceny szkoleń dla banków komercyjnych, innych instytucji finansowych i osób prywatnych, wynoszą:

  • e-szkolenie: 650,00 netto za 1 osobę
  • sesja on-line: 250,00 netto za 1 osobę.
Zapisz się na szkolenie
Dane zamawiającego

    Osoba kontaktowa
    Dane uczestników szkolenia