Podstawy komunikacji w telefonicznej obsłudze klienta

Szkolenie - rozwojowe

Adresaci:

Pracownicy banków spółdzielczych pracujący z klientem.

Cel:

  • poznanie i utrwalenie najważniejszych norm komunikacyjnych,
  • rozwinięcie postawy proklienckiej,
  • doskonalenie umiejętności interpersonalnych związanych z telefoniczną obsługą klienta.

Korzyści:

  • Ujednolicenie zasad pracy z klientem w poszczególnych placówkach banku.
  • Podniesienie atrakcyjności prowadzonych rozmów.
  • Zwiększenie skuteczności działań pracowników banku.
  • Wzrost zadowolenia i lojalności klientów.
  • Pozytywna motywacja do pracy.
  • Wzmocnienie wizerunku banku.

Metodyka:

Kurs e-learningowy (udźwiękowiony, interaktywny, z przykładami i ćwiczeniami), dostępny na platformie e-learningowej BODiE.

Program:

  1. Standard i zasady obsługi klienta.
  2. Standard rozmowy przychodzącej.
  3. Standard rozmowy wychodzącej.
  4. Przełączanie rozmów.
  5. Jak zapobiegać trudnym sytuacjom w rozmowie z klientem.
     

*
E-kurs dostępny również w "Pakiecie sprzedażowym" podstawowym pobierz

  • Cena podstawowa:
  • Cena: 90,00 zł/os.
  • Formularz zgłoszeniowy
  • Warunki techniczne
Dane dotyczące szkolenia

Temat szkolenia: Podstawy komunikacji w telefonicznej obsłudze klienta

Data:

Miejsce szkolenia: dowolne, z dostępem urządzenia do Internetu

Dane zamawiającego

Osoba kontaktowa
Dane uczestników szkolenia

Nadesłane zgłoszenia traktujemy, jako dowód zawarcia umowy, co w konsekwencji będzie nas uprawniało do wystawienia faktury. Przekazane dane osobowe przetwarzane będą przez administratora danych osobowych – Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Sp. z o.o., w celu realizacji umowy. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Polityce Prywatności.

* pola wymagane

Warunkiem poprawnego działania kursu e-learningowego jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej (zaleca się stosowanie przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox), a także podłączonych głośników (ew. słuchawek). W przypadku braku możliwości realizacji szkolenia e-learningowego wraz z domyślnymi ustawieniami przeglądarki należy ustawić w przeglądarce internetowej następujące opcje:

- obsługę JavaScript (w zakładce Narzędzia-> Opcje internetowe),
- wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek (w zakładce Narzędzia) – dotyczy szkoleń BHP.

Podobne szkolenia

Zaawansowana komunikacja w telefonicznej obsłudze klienta − nowy kurs - 90,00 zł
Skuteczne negocjacje biznesowe − nowy kurs e-learningowy - 120,00 zł
powrót do listy szkoleń
This is the header within my first dialog

This is my first paragraph.

Click Here ×
This is the header within my second dialog

This is my second paragraph.

×