Symulator

E-learning

Innowacyjna platforma oparta na interaktywnej symulacji spotkania sprzedażowego z klientem wraz z bogatą informacją zwrotną dla uczestnika,  gwarantująca rzetelne sprawdzenie przyswojonego materiału.
 

 

Pierwsze efekty widoczne już na drugi dzień

 

Symulator Sprzedaży to praktyczne szkolenie, które odbywa się przed ekranem komputera. Wystarczy dostęp do Internetu i konto na rewolucyjnym Symulatorze Sprzedaży. Pracownicy nie muszą nigdzie wyjeżdżać i można przeszkolić wszystkich na raz – bez nieobecności w pracy, zachowując ciągłość obsługi klientów. Odpadają koszty wyjazdów i pobytu w ośrodkach szkoleniowych, dzięki czemu jest to najtańsza forma edukacji sprzedażowej.

 

Formuła sukcesu

Nauka odbywa się według sprawdzonej metodologii: POWIEDZ – POKAŻ – PRZEĆWICZ. Uczestnik szkolenia najpierw słucha krótkiego wprowadzenia trenera, który demonstruje kolejne zasady sprzedaży, a potem bierze udział w scence z klientem, któremu ma za zadanie ostatecznie sprzedać jeden z produktów.

 

Szybkie tempo zdobywania nowych umiejętności skutecznego sprzedawania

Gotowe scenariusze rozmów i natychmiastowa informacja zwrotna gwarantują błyskawiczne postępy w nauce skutecznej sprzedaży. Przebieg samego szkolenia zależy bezpośrednio od samego uczestnika, bo system dostosowuje prezentowane materiały do jego aktualnych umiejętności i wzmacnia wszystkie mocne strony i od razu koryguje błędy. To inteligentne szkolenie, a nie nudna prezentacja przestarzałych sposobów sprzedaży.

 

Trwałe umiejętności, które nie znikają po szkoleniu

Wszystkie scenki osadzone są w realiach polskich Banków Spółdzielczych. Uczestnik naszego szkolenia siedzi za swoim biurkiem i rozmawia z „żywym” klientem. Nie ma tu teorii do zapamiętania tylko prawdziwe rozmowy, jakie na co dzień przeprowadza z klientami. Do tej pory pracownik banku tylko obsługiwał klientów. A teraz może łatwo tych samych klientów, jakich na co dzień spotyka lekko poprowadzić w kierunku zakupu kolejnych produktów. 

 

Krótkie wprowadzenie trenera

 

Autentyczna scena w banku

 

Natychmiast po odegranej scenie z klientem, uczestnik szkolenia otrzymuje informację zwrotną od eksperta oraz podsumowanie wyników wirtualnej sprzedaży:

 

Natychmiastowa poprawa



Podsumowanie ćwiczenia

 

Indywidualna ścieżka szkolenia

Wirtualny klient zapamiętuje zarówno poprawne zachowania jak i potknięcia sprzedawcy. Pozwala to na tworzenie indywidualnych scenariuszy scenek oraz rozwój umiejętności pracowników w różnych sytuacjach sprzedażowych.

Suma zachowań sprzedawcy wpływa na prawdopodobieństwo dokonania zakupu przez klienta. Uczestnik szkolenia na bieżąco jest w stanie analizować wpływ swoich zachowań na ostateczną decyzję nabywcy oraz realizację planów sprzedażowych. Tak stworzona indywidualna ścieżka szkolenia pozwala na optymalizację czasu treningu, oraz utrzymuje zainteresowanie – nie powtarza się elementów dobrze znanych pracownikowi. Jednocześnie umiejscowienie wykładów w konkretnych sytuacjach pozwala na lepsze zakotwiczenie wiedzy i transfer jej w praktyce.

 

Zanim powiedzą Państwo „to nie dla nas”

Być może dziś Państwa bank dobrze sobie radzi na rynku i nie widzą Państwo potrzeby wydawania pieniędzy na szkolenia. A co będzie jutro, za miesiąc, za rok? Może dziś zaoszczędzą Państwo w ten sposób kilkaset złotych i jeśli takie oszczędności uratują bank, to jest to zrozumiałe.

Ale jeśli zaczną sobie Państwo uświadamiać, że potrzeba czegoś więcej niż dobre produkty i wzorowa obsługa klientów, to teraz pojawia się niezwykła możliwość zrobienia dużego kroku na przód. Cena szkolenia dla jednego pracownika jest bardzo niska a potencjalne korzyści ogromne. Drobne oszczędności nie zmienią się w zrealizowane plany sprzedażowe, dlatego Państwa bank potrzebuje takiego szkolenia, by osiągnąć postawione cele.

Ilość osób    Cena za jedną osobę
  1-2     150 zł
3-7   135 zł
8-12  120 zł
powyżej 13 cena negocjowana

Zapraszamy do wypróbowania Symulatora

Być może chcą Państwo najpierw na własne oczy zobaczyć, jak wygląda szkolenie, zanim zdecydują się Państwo na zakup. Jeśli tak, to wersja demo jest dostępna na www.symulatorsprzedazy.pl. ­

Jeśli nie chcą Państwo czekać na efekty, tylko od razu zamówić szkolenie, zapraszamy do kontaktu telefonicznego.

 

Koordynator projektu:

Irena Pawełczak 

T.: +48 61 42 37 203, E.: eszkolenia@bodie.pl

 

Informacje można uzyskać też w Oddziałach BODiE:

Poznań, T.: +48 61 42 37 201/ 202, E.: poznan@bodie.pl

Bydgoszcz, T.: +48 52 32 35 265, E.: bydgoszcz@bodie.pl

Warszawa, T.: +48 22 20 83 881, E.: warszawa@bodie.pl

 

This is the header within my first dialog

This is my first paragraph.

Click Here ×
This is the header within my second dialog

This is my second paragraph.

×