Analitycy, pracownicy obsługi klienta, osoby pracujące w marketingu.
Znajomość produktów bankowych.
Podstawowa znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel.
Uczestnicy będą:
1. Wykorzystywali w praktyce zasady dotyczące wyliczania rentowności produktów bankowych zarówno przed jak i po ich wprowadzeniu.
2. Szacowali koszty.
3. Wskazywali przychody.
4. Określali długość życia produktu.
5. Aktualizowali wewnętrzne regulacje bankowe w zakresie analizy rentowności produktów.
6. Analizowali i monitorowali rentowność produktów bankowych.
Ponadto:
Brak kosztów delegacji dla pracodawcy.
Możliwość realizowania kursu w dogodnym czasie i miejscu.
Kurs e-learningowy oparty na autorskim programie i materiałach przygotowanych przez Michała Grzybowskiego, dostępny na platformie e-learningowej BODiE.
1. Pojęcie rentowności. Koszty. Przychody.
2. Cykl życia produktu bankowego.
3. Analiza rentowności projektu nowego produktu.
4. Wnioski z analizy rentowności projektu nowego produktu w procesie decyzyjnym.
5. Analiza kosztów produktów bankowych.
6. Rentowność funkcjonujących produktów bankowych.
7. Analiza progu rentowności.
8. Narzędzia do badania rentowności.
9. Ćwiczenia.
10. Regulacje dotyczące badania rentowności i wprowadzania nowych produktów.
11. Szacowanie i monitoring ryzyka braku zgodności w procesie zarządzania produktami bankowymi.
12. Wnioski dotyczące analizy produktów bankowych.
Warunkiem poprawnego działania kursu e-learningowego jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej (zaleca się stosowanie przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox), a także podłączonych głośników (ew. słuchawek). W przypadku braku możliwości realizacji szkolenia e-learningowego wraz z domyślnymi ustawieniami przeglądarki należy ustawić w przeglądarce internetowej następujące opcje:
- obsługę JavaScript (w zakładce Narzędzia-> Opcje internetowe),
- wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek (w zakładce Narzędzia) – dotyczy szkoleń BHP.
This is my second paragraph.
×